Naja die Räumlichkeiten sind ja alle fertig. Dementsprechend ist es denke ich für euch nicht so super interessant logic und bug fixes grafisch zu sehen sobald ich mich an die Beleuchtung einzelner räume mache kommt wieder was.
Im Moment geht es sehr träge voran... Das ist leider immer schon ein Teil von mapping gewesen und 3klicksphilip nennt es "mid development hell". Aus diesem Fortschritts-Loch kommt man normal aber einfach nach einer Weile wieder raus und es geht gut weiter.
Eine list was ich noch erledigen muss (Englisch da Copy/ Paste) :
- Multiplayer fix for usable turrets (host will always be entered as of now)
- Locate the jump drive button on the bridge
- Engine core meltdown impacts on the ship (screen shake, fall out of hyperspace etc ...)
- Engine room eyecandy
- Model overhaul (turrets, consoles, chairs etc ...)
- Texture overhaul (exchange JK textures, some new more accurate hull textures)
- Security pipe system (exit ports throughout the map for security personnel)
- Camera system (might not work well ... The idea is to flicker each monitor so in reality only one camera is always active (source limit)) maybe P4sca1 knows some lua magic for camera/screen systems ?
- Security shields (toggle able) throughout the map (not solid) that will trigger a small alarm in the security section
- Trash chutes throughout the map (will teleport everything to the press and ultimately to a opening at the back of the ship and will be sucked to space)
- Asteroids for when jumped to asteroidfield
- Generic (just visual!!) Planets in 3d skybox when jumping to the wormhole
- Hyperspace exit effect
- Sidecannons need holes in the hull
- Jedi rooms (training, barracks (with windows))
- Fix buggy elevators with super awesome, clever alternativ method (©®™ by KingPommes yeah)
- Some other stuff I can't think of
Wie sieht das Gefängnis den jetzt aus? Da sollten ja auch Änderungen gemacht werden